links boven

dinsdag 1 oktober 2019

Lamp Amalia haken

Kroonluchter Amalia


Weer een nieuwe gehaakte lamp,
 die ik zelf heb ontworpen en gehaakt met het prachtige katoenen garen
Brabante M van Huisje Katoen!



De lamp is gehaakt met haaknaald nr.6 
Ik gebruikte 3 metalen ringen van 15 cm, 20 cm en 50 cm
De metalen ringen zijn te koop in bijna elke handwerkzaak!
De hoogte van de lamp is 60 cm en de breedte is 50 cm


Het Haakpatroon kan je weer bestellen via
 mijn emailadres: lindevrouw@gmail.com
onder vermelding van Kroonluchter Amalia
Het is een Kooppatroon!


Deze Kroonluchter is gemakkelijk te haken,
ook voor de beginnende haakster...


Lijkt je het leuk om hem ook te haken?
Aarzel niet en bestel!
Kijk op mijn pagina Lindevrouwswebshop!
https://lindevrouwsweb.blogspot.com/p/webshop.html


Hier nog een Youtubefilmpje van Kroonluchter Amalia


Veel Haakplezier!
Liefs Lindevrouw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me