links boven

donderdag 7 januari 2021

Gehaakt in 2020

 Gehaakt in 2020

          2020 was het jaar dat de wereld even stil stond... Het jaar van een virus, niet wetend wat dat allemaal met ons ging doen...

 

Een jaar van grote veranderingen voor de hele wereld...

Een jaar van mondkapjes....

 Enthousiast haakte ik ze in het begin, omdat ik het leuk vond om ze te haken, niet wetende dat die mondkapjes verplicht gedragen moesten worden voor lange tijd...

Wie had dit nu 1 jaar geleden kunnen bedenken dat dit zou gebeuren....

Mondkapjes die ons letterlijk monddood maakte....

en ik haakte maar door.....


en ik leefde mij uit in mijn hobby voor de nodige afleiding...



en zowaar werd ik steeds weer geinspireerd...


lampen haken, dat leek me tof...de een na de ander...

en de mensen vroegen mij wat doe je er toch allemaal mee...

het kon me niet schelen, wat men er van vond....

Ik vond het nou eenmaal leuk...


Ik haakte maar door...en ik begon haakpatronen uit te schrijven, zodat anderen die ook konden maken...


Als er veel lampen komen, komt er ook veel licht...

want juist nu heeft de wereld erg veel licht nodig...


De lampen werden steeds groter en groter...

Er kwam geen eind aan....


Nog steeds ben ik niet uitgehaakt...

 ik blijf doorgaan... ik ga er dit jaar wat van maken/haken...



Ik wens iedereen een inspirerend jaar 2021

met veel gezondheid en liefde en dat we onze

vrijheid en menselijkheid mogen behouden....

LIEFS Lindevrouw


2 opmerkingen:

  1. Dat is heel mooi gedacht gewoon lekker door gaan gezellig blogje heb je er van gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt echt veel gehaakt. Je serie bruine lampen vind ik sfeervol.

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me