links boven

donderdag 21 januari 2021

Gehaakte Lamp Elisa

 

Lamp Elisa



In deze tijd haak ik wat af.... 
 zowaar heb ik weer een nieuwe lamp ontworpen....


Deze nieuwe lamp heet Elisa, vernoemd naar mijn schoonmoeder en schoonzusje...
Ik haakte deze lamp met het mooie sterke katoen 
Linie 341 Sandy Big (100 % katoen) 
met een looplengte van 70 mtr.
Hier vind je de link waar je dit garen online kan kopen
Je kan deze gave lamp natuurlijk ook met Paris Drops katoen of Scheepjes Cahlista katoen haken
 of ander vergelijkend garen.
De lamp is gehaakt met haaknaald nr. 6


Ik gebruikte 4 metalen ringen:
 2 ringen van 15 cm en 2 ringen van 50 cm
De hoogte van de lamp is 45 cm
De metalen ringen zijn online te bestellen bij
Haakmaaraan bij Sas

Een robuuste lamp voor in elke huiskamer of slaapkamer...
In verschillende kleuren te haken...


Wil je lamp Elisa ook haken?
Stuur dan een email naar lindevrouw@gmail.com 
als je het haakpatroon ook wilt bestellen!
Het is een kooppatroon en kost 3,99 euro

Heel veel haakplezier!
Liefs Lindevrouw





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me