links boven

zaterdag 17 februari 2024

Kolsjaal haken

 Kolsjaal Haken


Voor mijzelf en mijn dochter haakte ik bij de mutsen nog een 
bijpassende kolsjaal....



In november 2012 haakte ik deze kolsjaals al eens eerder...
Als je deze link volgt, kan je zien,
 hoe ik deze sjaal heb gehaakt in verschillende diktes.
Ook staat beschreven hoe ik het heb gehaakt met een filmpje erbij...


Deze kolsjaal haakte ik met 1 bol acryl garen van 100 gram 
van de Zeeman (100 gram = 241 mtr.) en haaknaald nr. 4

 Hopelijk wordt het snel voorjaar, maar voorlopig is deze sjaal
nog heerlijk om te dragen, omdat deze sjaal niet te dik is.
Ik heb de sjaal 2x gedraaid om...

Ook vind je nog meer haakpatronen van leuke kolsjaals
op Lindevrouwsweb... 
en

Succes met jullie haakwerk!
Liefs Lindevrouw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me