links boven

maandag 15 februari 2010

Ilja Visser opent winkel

 
AMSTERDAM -  Goed nieuws voor Ilja Visser fans. De modeontwerpster die naam maakte met broeken met laaghangende kruizen opent volgende maand haar eerste Ready to Fish boetiek in de hoofdstad.


Ilja’s shop is gevestigd aan de Prinsengracht in Amsterdam en zal op 1 maart geopend worden voor publiek.
Naast winkelruimte is er een salon/atelier waar de ontwerpster klanten ontvangt die op maat gemaakte kleding willen.
In de nog rauwe ruimte van de winkel kreeg een select gezelschap een preview van de shop. Aansluitend showde ze haar confectie en maatkleding voor komende herfst en winter die ze Mrs. Forester doopte.
„De kleren zijn geïnspireerd op een vrouwelijke boswachter,” zei Ilja na afloop van de show. „Tijdens het ontwerpen dacht ik aan een mooie jonge, gezonde tovervrouw die het bos beschermt en verzorgt.”
Dat leverde lange comfortabele vesten, asymmetrische jurken met een bloemetjesdessin en lilakleurige jasjes met ruches op.
Ilja: „Ik zocht naar een balans van materialen. Zo combineerde ik een gebreide trui met een pantalon van zijde. Door die materialen te mixen, speel je met volumes.”
Het bosthema kwam verder terug in natuurlijke kleuren als mos, beige en lila en accessoires als een hoge boswachterhoed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me