links boven

vrijdag 12 maart 2010

Vreemde vogels

2 opmerkingen:

  1. Dag Joke,
    hoe verzinnen ze het, de eerste vogel vind ik het mooist.
    Een in gebreide auto en dan bomen,
    wanneer ga jij jullie kraam in breien dan is er vast geen gebrek aan belangstelling.
    Jammer datje er geen vertaler op heb staan of kijk ik niet goed???
    Groetjes Ikke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Joke,
    hoe verzinnen ze het gebreide vogels,ik heb liever een GEBRADE vogel,
    maar de eerste vogel vind ik wel mooi gemaakt.
    En een ingebreide auto en bomen,en wanner is jullie kraam aan de beurt???
    Dan zal het aan belangstelling vast niet
    ontbreken.
    Joke jij heb geen vertaler op je web staan,of kijk ik verkeerd???
    Groetjes Ikke.

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me