links boven

maandag 1 maart 2010

De handwerkbeurs in Zwolle!

Gisteren heb ik met mijn vriendin Marleen de jaarlijkse Handwerkbeurs bezocht  in Zwolle!
Er was weer een hoop te zien! Bij de Zpagettikraam van www.hoooked.nl was het beredruk!
Zag weer zoveel mooie kleuren en kon het natuurlijk niet laten om toch een paar bollen te kopen om weer nieuwe tassen te maken.....
Ook het vilten vond ik erg leuk...Meegedaan met prik vilten, dat is een techniek
om droog te vilten zonder water en zeep....gelijk een pakketje met mooie kleurtjes wol meegenomen, incluis een leuk en handig boekje om zelf thuis aan de slag te gaan met vilten... s' Avonds gelijk begonnen met een kussentje van 40 cm  bij 40 cm.... Het is erg leuk al die kleurtjes, als die af is laat ik die ook op mijn blog zien...ook heb ik verf gekocht om  schapenwol te verven van die vachten,  die ik nog in de schuur heb liggen om ze vervolgens te gaan spinnen....en dan hopelijk iets moois van te maken.... Hier komen de foto's die ik heb gemaakt op de beurs....natuurlijk van die mooie zpagettitassen.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me