links boven

dinsdag 24 april 2012

Crochet Dress - Gehaakte Jurk

Dit bericht vond ik nog tussen de concepten, 
had ik nog nooit gepubliceerd, 
dus bij deze nog...
een prachtig gehaakte jurk!
Gevonden op het world wide web!


I like to show you, this beautiful dress!

Design Competition 2010

CATEGORY: Special Occasion

This wonderful dress 

Bridal Fantasy by Patricia Williams

This dress took four and a half months to complete. One hundred percent Japanese silk was used for the design, which was worked using various stitches in a modern take on Irish crochet. Buttons are all handmade and done with glass beads.


This one is gorgeous!

6 opmerkingen:

  1. Wat een werk, maar wat is de jurk prachtig! Vooral de sleep vind ik super en sprookjesachtig. Knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wow, ik heb er helaas het figuur niet voor anders zou ik er zo aan beginnen ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige jurk!
    Groetjes van Bregit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik kan op de site helaas het patroon niet vinden... zou deze jurk graag maken dus als iemand het heeft houd ik me aanbevolen

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me