links boven

maandag 30 april 2012

Koninginnedag 2012

Vanmorgen vroeg op gestaan en toen ik het Noord Hollands Dagblad opensloeg,
kwam ik deze foto tegen van Beatrix...

na een heerlijk ontbijt de vlag uit gehangen....


Met de fiets naar het centrum van Hoorn voor de vrijmarkt....

In de stad kwam ik deze prachtig aangeklede dames tegen, die gewillig voor me poseerde...
De rechtse dame was nl. de peuterleidster van mijn kinderen van vroeger...

Na de hele stad afgestruind te hebben op zoek naar een 4-pitsgasstel voor mijn dochter,
die net verhuist is, stortten we ons neer op een gezellig terrasje om even
bij te komen van een heerlijk glas schuimend bier....
Zo langzamerhand konden we niet langer meer op onze voeten staan.....
Toen we naar huis wilden gaan, belde mijn vriendin op de valreep op,
dat ze een prachtig 4-pitsgasstel zag staan, we sprongen op de fiets 
en gingen er vlug naar toe....
 en ja hoor een plaatje....alles erop en d'r aan....
Dus onze missie was geslaagd!!!

Verder heb ik nog hele leuke handwerkboeken gevonden....
en nog een leuke macrame tas....
ik kocht deze tas aanvankelijk voor de beugel  i.v.m. mijn toekomstige tassen,
die ik nog wil gaan maken,
maar eigenlijk vind ik het best zonde om deze tas te slopen.....

Al met al een geslaagde dag!
We hebben weer enorm genoten!
Moe en voldaan kwamen we thuis!

9 opmerkingen:

  1. Prachtige foto,s en wat een feest was het vandaag. Ook ik heb ervan genoten. En zou leuk geweest zijn om je in het eggie te hebben ontmoet.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die dames zien er prachtig uit. Fijn dat jullie geslaagd zijn.
    Wat een fantastische tas heb je op de kop getikt. Inderdaad zonde om hem te mollen voor die hengsels. Ik zou hem lekker gebruiken als ik jou was.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hè jammer, ik ben je niet tegen gekomen. Ik heb een mooie stans- en embosmachine gescoord!
    Dat gasstel ziet er echt prima uit! Gezellig was het zeker en dat weer...heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke vondsten ....en wat een zalig weertje ....wij zijn ook lekker de hele dag buiten geweest , nu hebben de Belgen vandaag een vrije dag , 1 Mei (Dag van de Arbeid) en nu is het zwaar bewolkt helaas.....maar we gaan toch maar eens kijken of er nog ergens iets leuks te doen is ....

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaaaaaaaaaa die foto zag ik ook in onze krant ...
    Klinkt als een heel geslaagde dag ...

    Groetsssssssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Joke,
    wat een leuk overzicht!
    Een foto van Jotje en Jeanette!
    En dan nog een foto van mijn tas die ik geschonken heb aan het Soulcenter, om te verkopen. Wat leuk dat jij em hebt gekocht. Was ook ooit van plan de hengsels te gaan gebruiken, maar vond het ergens ook zonde vandaar.....

    Groetjes Melissa

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me