links boven

donderdag 19 april 2012

Sleutelhanger

Vandaag deze sleutelhanger gehaakt van catania katoen met haaknaald nr.3
 Ook weer leuk voor Koninginnedag !
en daarna.....

Vond het idee op
  http://www.moodkids.nl/sitecore/content/Website/Blog/DIY_-_Haak_je_rond_-_sleutelhanger_-_tashanger.aspx
Daar vind je ook de beschrijving ervan...

Het laatste randje heb ik zelf verzonnen:
*1 vaste, 1 half stokje,1 stokje,1 half stokje, 1 vaste* in 1 steek,
2 steken overslaan, herhaal tot einde toe...

Ook Siem heeft er een boel gemaakt, gewoon even kijken,
heel leuk http://siem-en-zo.blogspot.com/2012/04/rond-en-rond.html

Je kan het zo groot maken als je wilt, meer toeren, meer meerderingen...
Voor afhechten en aanhechten met andere kleur, zonder dat je dat ziet!
beslisd even kijken bij Karin, daar vind je een geweldige tutorial hierover...
http://www.karinaandehaak.blogspot.com/2012/04/afhechten-kleur-wisselen-en-aanhechten.html 

9 opmerkingen:

  1. Mooi sleutelhangertje. Zie het overal opduiken. Zal het binnenkort ook eens maken... Is leuk om eens als kleinigheid cadeau te geven...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee, zo'n sleutelhanger en natuurlijk heel vrolijk in onze nationale driekleur mèt oranje!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is leuk!!! Fijn weekend vast!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow mooi ! Brengt me op een idee voor de zonnedekens , mits wat aanpassing van de kleuren is het zon of een zonnebloem :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ne güzel örgü elinize sağlık sevgiler.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Deze luxe variant is speciaal voor koningin Bea:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo leuk dat ik dat er zojuist ook even 1heb gemaakt. Heb weer iets aan mijn fietssleutel hangen.

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me