links boven

vrijdag 20 december 2019

Haakpatroon Lamp Isabel

LAMP ISABEL


Deze lamp is de grootste versie van
Lamp Isabel
Het is een robuuste lamp,
 leuk in wat  grotere ruimtes...
Een grotere lamp als verlichting erin
heeft nog een betere uitstraling....


Deze lamp haakte ik met  5 bollen acryl
 garen Isabella
van 100 gram per bol (115 mtr. per bol),
 een Spaans acryl garen en haaknaald nr. 6...


    Je kan ook deze lamp ook met een vergelijkend 
dikker acryl garen haken 
of met 2 draden Royal acryl garen
 van de Zeeman...


 Voor deze lamp gebruikte ik 5 metalen ringen 
van 25 cm, 45 cm, 45 cm, 25 cm, 15 cm...


Vanaf heden kan je het 
Haakpatroon van Lamp Isabel in 3 maten
bestellen in mijn Webshop op Lindevrouwsweb


Zou leuk zijn als je deze lamp ook gaat haken!
Op Facebook zijn er 2 groepen van mij te vinden Lindevrouwsweb https://www.facebook.com/groups/lindevrouwsweb/ 
Wordt lid van deze Facebookgroepen
 en deel daar jouw gehaakte lamp

Heel veel succes!
Liefs groetjes Lindevrouw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me