links boven

zondag 12 juli 2015

Gehaakte Pannenlappen

Even lekker zomers,
 lekker even iets fleurigs!



Gehaakte Pannenlappen!!!


Dit is een heel ouderwets haakpatroon!


Ik haakte ze al eens met enkele draad...
Zie mijn blogbericht van 11 april 2010




Volg de link hierboven voor het Haakpatroon
van deze Pannelap!


De pannenlappen worden gehaakt met vasten.

Deze pannenlappen haakte ik nu met een dubbele draad katoen en vasten in de laatste lus
voor een leuk reliefpatroon met haaknaald nr. 5
Zo worden ze lekker wat dikker en klaar voor gebruik!


Deze keer gebruikte ik mijn favoriete katoenen
garen van Catania
van SMC Schachenmayr!


Ook Phildar katoen is een mooi alternatief garen!
Momenteel is Phildar in de aanbieding bij
Schouten handwerken in Hoorn voor 1,99 per bol.
Ook bij de Boekenvoordeelwinkel vind je dit
katoenen garen voor 1.99 per bol


Het blijft een eindeloos patroon
met eindeloze kleurmogelijkheden!


Op mijn blog zijn nog meer leuke pannenlappen
 te vinden met haakpatroon!
Kijk eens hier: 
http://lindevrouwsweb.blogspot.nl/2014/04/gehaakte-pannenlap.html

Veel Haakplezier de komende week!
Groetjes Lindevrouw




4 opmerkingen:

  1. Leuk om te variƫren op oude patroontjes! Ik zoek ook vaak inspiratie in oude haakboekjes, echt plezant!
    Vind het een goed idee om met dubbele draad te werken, zodat je geen achterkant moet bijhaken. Ga ik onthouden ;-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zijn ze en dat ribbeltje geven ze wat extra's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thank you for joining my link party last week. You are welcome to join in this week too. Have a nice day.

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me