links boven

dinsdag 12 mei 2020

Kroonluchter Alexandra

Kroonluchter Alexandra


Mijn nieuwste ontwerp! 
Mag ik jullie voorstellen aan Kroonluchter Alexandra!

Leuk voor straks buiten in de tuin of ook heel geschikt
 voor binnen in de huiskamer of slaapkamer etc.
met een goede verlichting erin.

In samenwerking met Haakmaaraan bij Sas
heb ik deze 2 lampen ontworpen en gehaakt 
met 2 verschillende garens.


De lichte kroonluchter haakte ik met 2 bollen 
Bobbiny Macrame Triple Twist
 3 mm natural gold (met glitter) 100 % gerecycled katoen
 a 12,90 euro per bol van 370 gram (100 mtr.)
 Te verkrijgen bij Haakmaaraan bij Sas
 en haaknaald nr. 10


Deze lamp heeft een  robuuste uitstraling, 
doordat het met macrame garen is gehaakt. 
De lamp is 55 cm hoog en 40 cm breed


Ook haakte ik dezelfde lamp volgens hetzelfde patroon
 in deze oud roze kleur Bobbiny Junior Blush
(recycled katoen) 2 bollen a 8.95 euro per bol (100 mtr)
 met haaknaald nr. 10
Te bestellen bij Haakmaaraan bij Sas


Bobbiny Junior koord is verkrijgbaar 
in meer dan 30 kleuren. 

Het garen haakt echt heerlijk weg!
 


 De lamp is 45 cm hoog en 40 cm breed
De metalen ringen zijn ook te bestellen bij 
Haakmaaraan bij Sas


Het Haakpatroon van Kroonluchter Alexandra 
is een kooppatroon en kost 3.99 euro
Te bestellen door een email te sturen naar lindevrouw@gmail.com


Kroonluchter Alexandra met verlichting erin...
Koop bij de Gamma of andere bouwmarkt een zwart of wit elektriciteitssnoer 
van 3 meter of langer met aan de ene kant een stekker
 of plavondkapje en de andere kant de mogelijkheid om een vitting aan te maken voor een lamp.  
 
Koop een ledlamp, deze wordt niet zo snel warm. 
 Het snoer en de gehaakte lamp hang je aan dezelfde plavondhaak aan het plafond..….. 
Zo wordt de lamp heel geschikt om in huis te hangen en het staat zo gezellig...


Liefs Groetjes Lindevrouw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me