links boven

woensdag 10 juni 2020

Kroonluchter Norah

Kroonluchter Norah in een 
acryle versie...


Met 1 bol Cathy  (80% acryl, 20% wol)
200 gram = 360 mtr. van de Zeeman
en haaknaald 6, haakte ik deze kroonluchter
voor de slaapkamer van mijn kleindochter Norah,
waar deze lamp naar is vernoemd...


De lamp is 40 cm breed en 50 cm hoog


De lamp is groter dan de katoenen versie,
dus had ik nu 2 metalen ringen nodig
 van  40 cm en 15 cm


Ik haakte de lamp met een paar extra toeren door...


 Kroonluchter Norah
haakte ik al eens in de katoenen versie...
en met een bloemmetjesslinger
en ook nog in Off White
en met verschillende kleurtjes in Katoen, een kleinere uitvoering...
en uiteindelijk met het Jute garen van de Zeeman
en dus nu in Acryl....


 Voor alle versies gebruikte ik hetzelfde haakpatroon..
Het is heel leuk om te zien hoe verschillend 
hetzelfde patroon uitpakt met 
verschillende garens...


Het Haakpatroon van Kroonluchter Norah bestel je via 
Lindevrouwswebshop 
of door mij rechtstreeks een email te sturen
naar lindevrouw@gmail.com



Liefs  Lindevrouw

1 opmerking:

  1. Wat een mooie, vrolijke kroonluchter. Ik vind hem prachtig tussen het groen in de tuin.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me