links boven

donderdag 18 juni 2020

Kroonluchter Sophia haken met katoen

Kroonluchter Sophia


Kroonluchter Sophia heb ik nu gehaakt  met 
Scheepjes Bloom (100 % katoen)
50 gram = 80 mtr. en haaknaald 5
kleur 413

 
De katoenen versie van Kroonluchter Sophia 
valt wat kleiner uit dan de jute versie...
Voor degene die een kleinere lamp willen haken.
 is katoen een goede optie...


Dit keer gebruikte ik 2 metalen ringen
 van 35 cm en 10 cm
De hoogte is 40 cm en de breedte 35 cm


Als je toch Kroonluchter Sophia wilt haken met jute garen,
kijk dan even bij mijn vorige blogpost


Als je het Haakpatroon van deze vrij eenvoudige
lamp ook eens wilt proberen te haken,
stuur dan een email naar lindevrouw@gmail.com
om deze te bestellen...

Veel Haakplezier!
Groetjes Lindevrouw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me