links boven

maandag 28 april 2014

Koningsdag 2014 in Amsterdam

Dit jaar zijn we met Koningsdag naar Amsterdam gegaan!
Mijn dochter stond op de Apollolaan op de Vrijmarkt,
 dus wij daar naar toe...

Hier volgt een impressie!


Wat hebben we het weer fantastisch
 getroffen met het weer!

Het is werkelijk altijd mooi weer op Koninginnendag/Koningsdag!


Wat een kleurrijke stal!


Mijn dochter met haar vriendinnen....


Oranje Sinasappels,  heel toepasselijk vandaag!
Heerlijk zo'n verfrissend drankje!


Amigurumi !
 Stal vol met leuke beesten!


Een hoop oude spullen!


Nostalgie!
 Leuke oude lampjes!
 Ooit jaren geleden, verkochten wij die ook op de Noordermarkt.


Spinning.....


Paspoppen....


en nog een paar...


zomaar een greep uit een aantal dingen....


Ook de kinderen waren rijk vertegenwoordigt 
met hun dans en muziek...


Muziek hoort erbij op Koningsdag!
Dit zijn BarnYard Tea op de Apollolaan in Amsterdam


Verkoop van 2-handskleding 
Koffie , thee en gebak!
Opbrengst is voor de straatkinderen in India!


Leven in de brouwerij bij deze dames!



Gezellig kleding passen....




Er werd een heuse Modeshow gehouden!
Lachen!



Ook gitaarmuziek ontbrak niet....


Live te horen hieronder....



Blauwe Tulpen uitdelen..



Allemaal in touw voor de straatkinderen in India



Moeder en kind vermaken zich hier prima...



Je kan zo wel de hele dag op een bankje blijven zitten,
want je blijft genieten!







Prachtig Haakwerk van Anne Claire Petit 
http://www.anneclairepetit.nl/



In de namiddag zijn we nog naar het NDSM Vrijhaven geweest in Amsterdam Noord
Daar traden gratis diverse muziekbands op verschillende muziekpodia!
En er was ook nog een vrijmarkt en er werden 
een hoop dingen georganiseerd voor de kinderen.



o.a. deze band....


Muziek voor elk wat wils...


Met uitzicht over het IJ



Was weer leuk zo'n dagje!
Hopelijk voor jullie ook!

groetjes Lindevrouw

8 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig dag heb je volgens mij gehad. Tot bij het haakcafe. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat ik even mag meegenieten ,zit zelf in Denemarken dus dit is even een extra tje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    ME ENCANTAN ESTOS SITIOS!!!!!
    PARA PASEAR TODO EL DIA.
    SALUDITOS

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel voor dit leuke verslag. Mooie portretjes van de mensen heb je gemaakt. Het was in Amsterdam natuurlijk veel levendiger dan in het kleine dorp waar ik woon. hoewel dat ook weer zijn eigen charme heeft omdat je daar weer veel bekenden tegenkomt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke en kleurrijke bende.

    Patricia x
    pats-ditjes-en-datjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet dat er machtig gezellig uit zeg! Bedankt voor jr vrolijke verslag! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw zeg, wat leuke foto's ... je proeft direct de sfeer ervan en je wordt er nog vrolijk van ook. Jammer dat het in ons Belgenlandje het er altijd zo stijfjes aan toe gaat wat die dagen betreft. Gelukkig kan ik een stukje meegenieten met jullie. Volgende keer kom ik jullie kant uit :-) Fijne dag, liefs Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke dag moet dit geweest zijn. Ik geniet even met je mee.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me