links boven

zondag 13 april 2014

Lalylala Dolls

Overal kom je ze tegen de Lalylala Dolls!!!


En wat zijn ze leuk! 


Op verschillende Facebook groepen kom je ze al
overal tegen!


Het zijn helaas allemaal betaalde patronen,
 maar er is alleen een gratis patroon 
van de Oren en de Staart van Rita the Rabbit
Zowel de engelse als de nederlanse beschrijving 
daarvan vind je hier! 


 Op Facebook vind je Nederlandse Vertaling
 van de oren en de staart van Rita the Rabbit
op de haakgroep Haak Me Gek
Deze is vertaald door Dimphje Versteeg
en ik heb het opgeslagen als Word bestand
 in de Facebook groep
HaakMaarAan 
onder het kopje bestanden.
Even aanmelden en je komt binnen!

Dus het blijft gewoon een kooppatroon!
http://www.lalylala.com/


Mijn To Do Lijst wordt als maar groter,
maar deze wil ik ook zeker gaan maken!

Wens iedereen een inspiratie volle dag!
Liefs groetjes Lindevrouw


5 opmerkingen:

  1. Ik ben ook met haar bezig! Wat een geweldige poppen he! Ik voel een nieuwe verslaving opkomen ;)

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schitterende foto zo met het bosje met bloesems in dr armen....!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. NO ME GUSTAN MUCHO LOS MUÑECOS DE CROCHET.
    PERO ESTA ES PECIOSA.
    UN AMOR DE TERNURA,
    SALUDITOS

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Das habe ich mir auch schon abgespeichert!! Soooooo schöööööönnn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die Anleitung ist doch nur für die Ohren und das Schwänzchen, wenn man schon eine komplette Anleitung für eine Figur hat. So kann man aus jeder anderen Anleitung einen Hasen zaubern und der ist wirklich zauberhaft.
    LG Luna

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me