links boven

maandag 7 april 2014

Macrame

Even wat anders  Macrame!
Glazen Potjes Macrameeen! 
Deze heeft Eefke gemaakt!


Voor in de tuin!
Voor de zomer die komt!
Leuk idee van Eefke!
Leuk idee voor het Haakcafe 


Aanstaande donderdagavond 10 april 2014 
is het weer zover!
Haken in het Haakcafe De Turf!
Gedempte Turfhaven 19, 
Hoorn
Van 18.30 - 21.00
Neem je glazen potjes mee!
Eefke wilt het jullie ook leren!
Zij neemt Zpagetti Ribbon XL voor je mee!
En geeft voor de liefhebbers een Workshop  Macrame!

Alvast eventjes het geheugen opfrissen?
Kijk op de volgende links voor Zpagetti Macrame Plantenhangers, Lampjes, Knoopjes
en
en



Wil je wat anders maken, kan natuurlijk ook!
Paaseieren omhaken voor Pasen!  Ook leuk!
Deze eieren heeft Rosalien gemaakt! 
Of anders gewoon haken, waar jezelf mee bezig bent!
Alles kan, alles mag!


Dit was vanmiddag met Eefke en Alice!
Vlakbij de haven!
Gezellig aan het haken!


Totziens dames in het Haakcafe in Hoorn!
Groetjes Lindevrouw!

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk die potjes Joke! Ik heb nog wel wat staan die neem ik mee! Tot donderdag.
    Groetjes, Danique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind het zo leuk, ik doe mee hoor,..heb ook nog wel potjes in de aanbieding,.!*
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me