links boven

maandag 14 april 2014

Haakcafe de Turf, 10 april 2014

Afgelopen donderdag 10 april 2014
was er weer een Haakcafe in de Turf!


Wat een creatieve dames hebben we!
Hier een glimp van wat er allemaal gemaakt wordt!


Een Fantastisch Mooie Tilda, gemaakt door Marjolein


Hele leuke Robotjes van Angelique


Haakwerk van Alice


Tas van Danique


Gestreepte deken van de Crochet Along 2014
Ook van Danique


Gehaakte jurk van Anneke


En de prachtige sjaals van Rosalien

Eefke deed die avond
Workshop Glazen potjes
Macrameeen
voor de liefhebbers!
Deze potjes haakten Eefke en Anneke

De foto van de mijne volgt morgen, 
die is inmiddels ook af,
ff nog een foto maken....

Het was weer reuze gezellig,
ik heb weer heel veel inspiratie en ideeen opgedaan
om de volgende maand mee aan de slag te gaan!
Hopelijk jullie ook!

Het volgende Haakcafe is donderdagavond
8 mei 2014 in de Turf,
Gedempte Turfhaven 19,
Hoorn
Van 18.30 tot 21.00

Totziens!
Tot een volgende keer!
Groetjes Joke

5 opmerkingen:

  1. En gezellig was het zeker! Ja, er wordt heel wat bewonderd op zo'n avond :-)
    Ik kijk al weer uit naar de volgende keer :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het ziet er erg gezellig uit, en wat worden er mooie dingen gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er supergezellig uit. En wat hebben jullie een enige dingen gemaakt. Jammer dat het zo' n eind uit de buurt is. Anders kwam ik de volgende keer ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ME ENCANTA ESE CHAL ROSA!!!
    SALUDITOS

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het was weer een gezellige avond Joke ;o)
    groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me