links boven

donderdag 1 oktober 2020

Kroonluchter Alexia

 Kroonluchter Alexia


Dit keer haakte ik Kroonluchter Alexia met
 4 bollen 100 % katoen Cahlista (50 gram = 85 mtr) 
van Scheepjes
en haaknaald nr. 4


Ik gebruikte een metalen ring van 40 cm doorsnede
en 8 cm voor de onderste ring 
en10 cm voor de bovendste ring...
Als je geen 8 cm kunt vinden,
 kan je ook 2 metalen ringen van 10 cm gebruiken...


Volg de volgende links naar mijn andere versies 
van Kroonluchter Alexia
en
Ook haakte ik deze lamp met een jute garen


Het Haakpatroon
 
van Kroonluchter Alexia kan je bestellen door een email te sturen naar lindevrouw@gmail.com 
of ga naar Lindevrouwswebshop 


Liefs Groetjes
Lindevrouw



1 opmerking:

  1. Weer een mooi exemplaar. Volgens mij hangt jouw tuin vol met kroonluchters :)

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me