links boven

maandag 19 augustus 2013

Mega Ooievaar

Voor ons Wildbreiproject heb ik een
 Super Mega Ooievaar gehaakt!

Dit is Guido


Uit het boek Cadeautjes Haken voor de Baby
van Annemarie Arts


Gehaakt met 4 draden wol van de Zeeman
 en haaknaald nr. 10 
Opgevuld met een schuimrubber campingmatje,
wat ik heb verknipt in kleine stukjes 



Hij is eindelijk klaar en komt morgen te staan bovenop de Waterdrager in Hoorn!



Hier nog even een close-upje van zijn megapoten...


Nog even uitrusten op de bank.....


en dan gaat het gebeuren....


27 opmerkingen:

  1. Ik heb Guido al in verschillende maten voorbij zien komen, maar zo GROOT! Geweldig om te zien! Veel succes met jullie project!

    Hartelijke groeten
    Annemarie Arts

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat jij ook hierop reageert! Voor jou natuurlijk ook echt leuk om te zien wat anderen van jouw patronen maken he! groetjes joke

      Verwijderen
  2. jeetje dat is me een grote ooievaar,wat ontzettend gaaf zeg en wat een baan moet dit geweest zijn,alleen het gewicht al met het haken,ik lees wel dat die op de waterdrager in hoorn komt maar wat is dat dan?????
    als ik zo brutaal mag zijn om dat te vragen???
    mijn grote(hihi)complimenten voor je fantastische haakwerk!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De Waterdrager is een standbeeld, een man met een bakwater op zijn rug, een soort fontein in Hoorn

      Verwijderen
  3. een megaaa knuffel ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mega gafe grote ooievaar!! Wat zal dat een mooi gezicht zijn!
    Ik ben net met de kleine variant bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Whaaaahhh! Die is echt MEGA! Mega groot en Mega mooi! Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Joke, ik ben echt onder de indruk. Wat een werk en zoals Hester hierboven al zegt, het enige wat ik kan denken is dat het bijzonder zwaar moet geweest zijn om al die tijd op je schoot te hebben.

    Guido is een top-naam. Keigoed gevonden.

    En misschien hoor je dit niet graag maar Guido kijkt een tikkeltje dom uit zijn ogen maar dat maakt hem net zo ontwapenend charmant.

    Tenslotte: op foto 3 en 4 zweeft hij in de lucht.
    Volgens mij kan hij echt vliegen. Let maar op dat hij niet van het standbeeld in Hoorn weer naar je thuis komt aan wapperen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk zeg! Dat is een echt pronkstuk. Alvast een hele fijne dag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een superleuk project en dat hij gaat opvallen bij jullie in Hoorn is geen twijfel over mogelijk, veel succes en plezier, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WOW!!! die is groot. Leuk hoor. Geweldig toch als je hem mag ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige ooievaar!!!!
    Hoe lang ben je hier wel niet mee bezig geweest?
    Ben je niet bang dat onverlaten GUIDO v/d waterdrager halen??
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Guido staat midden in een fontein, dus dan wordt het lastig die eraf te halen, hoop ik althans!

      Verwijderen
  11. Super leuk zo'n grote ooievaar. Die valt wel op.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat en project zeg!!
    Als ik een beetje meer in de buurt woonde kwam ik zeker kijken!! Twente ligt alleen niet naast je deur....
    Maar wel super gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat is ie leuk en wat een kanjer, geweldig Joke daar zul je een werk aan gehad hebben, echt super!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Whaaa, wat is ie GROOOOT! :D Echt leuk zeg, ik ben benieuwd naar foto's van z'n uiteindelijke plekkie, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. OMG wat is die geweldig!!!!!! Zo groot! PRACHTIG!!! Ik ben verliefd op Guido denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig, zo MEGA GROOT zeg! Knap gedaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dames bedankt voor al jullie lieve en leuke reacties! Vandaag staat Guido op zijn plek op de waterdrager in Hoorn! Wat een klus, maar het is gelukt! Binnenkort volgen de foto's....

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij is gewoon MEGA gaaaaaf.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Reacties
    1. het haakpatroon van Guido de ooievaar vind je in het boek Cadeautjes Haken voor de Baby
      van Annemarie Arts

      Verwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me