links boven

zondag 18 augustus 2013

Wildbreien in Hoorn

Binnenkort is het weer zover!!!
Wildbreien in Hoorn!!!


     Tijdens De Kunst & Cultuurweekeind in Hoorn!
Van 30 augustus 2013 tot en met 1 september 2013
is ons Wildbreiproject te bewonderen in Hoorn 
o.l.v. Helma van Kleinwee


 Dit jaar nog groter en uitgebreider dan vorig jaar!


We hebben er een heel jaar aangewerkt... 



Voor ons project De Waterdrager hebben we een hoop 6-hoekjes en vierkanten gehaakt in het rose.
 We zijn gesponserd door kraamzorg KraamZus



Aanstaande dinsdag en woensdag
 20 en 21 augustus 2013 
gaan we de binnenstad bekleden
 met brei - en haakwerk!

We kunnen nog mensen gebruiken, die ons willen helpen!
Dus vind je het leuk om erbij te zijn,
 kom dan dinsdagmorgen
naar de Rode Steen in Hoorn om 9.00 uur
Daar vind je Wim Zwijsen, de man van Helma Kleinwee,
die je dan wegwijs kan maken 
voor wat er gedaan moet worden!
Gewoon Doen!
Het wordt in ieder geval heel gezellig!


Tot slot Eefke, die al in de stemming is en zich al heeft ingepakt als Granny Square vrouwtje.....


Hoort en Zegt het Voort!!!!!

3 opmerkingen:

  1. helaas woon ik te ver weg.. maar wens jullie wel veel succes met deze leuke en lollige aktie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat klinkt dit allemaal gezellig. Helaas heb ik dan elders verplichtingen.
    Ik wens jullie in ieder geval leuke en vooral creatieve dagen toe.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zou zo graag meedoen, bij wie moet ik zijn voor deze leuke dingen, ben weer te laat,.!* :(

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me