links boven

dinsdag 20 augustus 2013

De Gehaakte Schaakstukken van Brenda

Voor het Wildbreiproject 2013 in Hoorn
haakte Brenda deze geweldige schaakstukken! 
Alles gehaakt zonder patroon, 
helemaal uit haar hoofd gehaakt!
Werkelijk Klasse! 
Nog nooit ergens zo gezien!


De Koningen van het Schaakbord



De Lopers van het Schaakspel


De Gehaakte Torens ... 


En wat vind je van deze geweldige gehaakte Paarden?
Is het niet een plaatje!


De Pionnen van het Schaakspel







Hier nogmaals alle Schaakstukken bij elkaar....



Tot slot alle Schaakstukken met de hond 
van Brenda in haar achtertuin....


Weet je dat aanstaande zondag 25 augustus 2013 
en echte schaakwedstrijd
wordt gehouden met deze gehaakte schaakstukken, 
om 12.00 op de Rode Steen in Hoorn door de plaatselijke schaakvereniging!
Komt dat zien!

16 opmerkingen:

  1. zo enorm mooi......dit wil ik zelf wel in de tuin ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een kleurrijk schaken wordt dit!!!
    prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben helemaal onder de indruk
    dit is gewoon KUNST
    echt prachtig !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat apart schitterend, die wil ik ook wel in mijn tuin!

    Fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat schitterend. petje af voor de maakster. Is het wat om Hart van Nederland uit te nodigen. twee vliegen in een klap: haken en schaken in de schijnwerpers!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat schitterend. petje af voor de maakster. Is het wat om Hart van Nederland uit te nodigen. twee vliegen in een klap: haken en schaken in de schijnwerpers!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat schitterend. petje af voor de maakster. Is het wat om Hart van Nederland uit te nodigen. twee vliegen in een klap: haken en schaken in de schijnwerpers!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. SUPER GAAF !! Echt leuk gedaan !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig! Heeft ze hiervoor de schaakstukken van zo'n groot 'openbaar' schaakbord gebruikt? Wat een berg werk maar wat een prachtig fleurig resultaat. Brenda mag er trots op zijn!
    (en goede tip van Elsanna, misschien iets voor Hart van Nederland?)
    Groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk! Vooral die paarden, die zijn zo schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. IK WEET GEWOON NIET WAT IK ZIE,WAT EEN GROTE SCHAAKSTUKKEN EN WAT
    ZIEN ZE ER STUK VOOR STUK ALLEMAAL GEWELDIG UIT,DAT DOE IK HAAR ECHT NIET NA HET IDEE ALLEEN AL,MIJN HELE GROTE COMPLIMENTEN AAN BRENDA,HIER GA JE VEEL BEKIJKS MEE HEBBEN!!!!!!
    IK HOOP DAT JULLIE WEL VEEL FOTOOS MAKEN VAN WAT ER ALLEMAAL IS IN HOORN,LIJKT ME GEWELDIG!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit haakspel is helemaal top. Wat een knap staaltje werk van Brenda.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeeeee wat enorm dit, geweldig, wat een werk !!!
    Ziet er super mooi uit !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh dat heeft ze werkelijk prachtig gedaan. Wat een werk en wat knap zonder patroon.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me