links boven

donderdag 29 augustus 2013

OPROEP!

Dit prachtig gebreide schilderij was bij de haven in Hoorn, 
aan het hek opgehangen tussen de Hoofdtoren
en de brug naar het Oostereiland in het kader van het Wildbreiproject !

Dit schilderij is vannacht gestolen!
Welk onverlaat heeft dit meegenomen?

Wie het tegenkomt, laat het ons a.u.b. weten???
Het was gemaakt door een groep vrouwen uit Brabant en speciaal voor dit Wildbreiproject geleend  van Coloursoflife
 http://www.coloursoflife.nl/


Ook zijn er inmiddels al verschillende lantaarnpalen
 in de fik gestoken!
En de beeldengroep van de jongens
 van de Bonte Koe
aan de haven van Hoorn,
zijn de gebreide truitjes ook verdwenen...
Het is toch niet te geloven, dat er mensen zijn,
 die dit moedwillig vernielen!
Wat een mentaliteit!
Erg jammer allemaal!

16 opmerkingen:

  1. Dat schilderij hangt nu vast bij iemand thuis aan de muur....! Er zijn nog steeds mensen die niet van andermans spullen af kunnen blijven. Jullie hebben er zoveel werk aan gehad.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat er mensen zijn die zoiets doen, terwijl de stad zo'n vrolijke uitstraling krijgt. Die mensen begrijpen waarschijnlijk niet hoeveel mensen er blij van worden, er trots op en zijn en niet te vergeten hoeveel werk er in zit. Jammer, jammer, jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het verbaasd me niets dat er dingen worden gestolen maar dat moedwillig vernielen gewoon voor hun plezier vind ik helemaal te erg voor woorden. Dat is helaas de mentaliteit van tegenwoordig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt zo triest dat er mensen zijn die het werk van een ander vernielen! En als er videobeelden zijn, mag je ze niet gebruiken want dan schend je HUN privacy. PARDON?!?!?! Daar hebben ze naar mijn mening geen recht meer op! Sorry hoor, maar van dit soort dingen zoals vernielen en stelen wat van een ander is, daar word ik zo boos van!!! Jakkes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh wat ontzettend irritant zeg, blijf eraf !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nou ja zeg, belachelijk.
    Afblijven zou ik zeggen.
    Ik zal zeker opletten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het moet toch niet gekker worden. Veel succes met het terug vinden. Misschien een idee om hart van Nederland in te lichten? Die kunnen dan een landelijke oproep plaatsen.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Niet te geloven, daar zijn geen woorden voor.:-(

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Verschrikkelijk! Op deze manier worden prachtige initiatieven (waar veel mensen blij van worden) de grond in geboord door een paar lieden die waarschijnlijk aandacht willen...zielig...
    Ik hoop dat er veel tamtam wordt gegeven aan deze ellende zodat de daders misschien doorkrijgen dat ze erg fout bezig zijn geweest.
    Sterkte!
    Groetjes Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gemeen hè? Jatten, in de fik steken.... Als je er nu niets aan vindt hoef je dat niet op deze manier te laten merken!! Doe dan je ogen dicht of haal je schouders op. Mijn part stuur je een brief naar de gemeente maar blijf in ieder geval van de eigendommen van een ander AF!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Helaas, mijn opinie van de mensheid als geheel is inmiddels niet zo hoog meer en dit soort dingen bevestigt dat alleen maar.

    Maar weer proberen te focussen op al die leuke lieve mensen die projecten als dit met veel enthousiasme maken. Houd moed, Joke!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Inderdaad heel triest!!! Maar nog triester is het als je zo in elkaar steekt dat je dit soort dingen doet, denk ik dan maar. Het is toch beslist leuker om plezier te hebben in handwerken en om te genieten van wat andere mensen met wildbrei-activiteiten zoals deze zo maar doen om de wereld wat mooier en vrolijker te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt heel asociaal! Hopelijk komt het prachtige kunstwerk weer snel terecht, dit is toch niet te geloven. Het is precies de reden waarom ik niet meedoe aan dit soort projecten, triest gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hè, dat is balen! Hoop voor jullie dat het snel weer terecht is. Jammer dat zelfs zo'n leuk project niet (meer) kan....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat verschrikkelijk! Ik hoop dat de daders snel gevonden worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een asociaal gedrag.
    Hopelijk ontdekt iemand snel het mooie kleed of brengt de oneerlijke dief het kleed zelf terug.
    Laat iedere bewoner en bezoeker van Hoorn alert zijn op deze vandalen. Ik gun het hen dat ze op heterdaad betrapt en gestraft worden.

    Lieve groet, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me