links boven

zaterdag 4 juli 2015

Gehaakte Mandala en/of Gehaakt Kleedje

Door de verschrikkelijke hitte even nu geen wol
 meer om te haken, ben inmiddels
 helemaal overgestapt op katoen!

En omdat ik dit garen zo leuk vind,
haakte ik deze Mandala en/of Kleedje...




 Met het Prachtige Gemeleerde Egyptisch katoenen garen

 van Kimera (100% Katoen) van Adriafil




Mandala van 12 toeren
Haaknaald nr. 3


ik haakte verder en het werd een kleedje....


Het haakpatroon gevonden via Pinterest


Via Pinterest kwam ik op een Russische site Liveinternet
http://www.liveinternet.ru/users/olga_san/post325948284/




Hier vind je een diagram,
 die ik gebruikte voor deze Mandala!



Het is een haakpatroon van een
 gehaakt hemdje eigenlijk...
Ben bang, dat het mij toch te klein wordt,
als ik doorhaak...


Het diagram was niet echt duidelijk,
het kostte me aardig wat getel en een portie logica ...


Voorlopig is en blijft het toch nog maar een kleedje!!!


Fijn Weekeind!!!
Haakgroeten lindevrouw

2 opmerkingen:

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me