links boven

woensdag 1 juli 2015

Give Away Schouten Handwerken

Er is weer een prachtige Give Away 
bij Schouten Handwerken
in Hoorn


Voor de zomer een pakket met 10 nieuwe kleuren 
van Phildar Coton 3
Like en deel dit bericht op Facebook om kans te maken,
volg deze link!
https://www.facebook.com/schoutenhandwerken?frefphoto  
Voor degene die geen facebook hebben, mogen ook hier op het blogbericht reageren,
dit telt ook mee!

De Give Away stopt op zondag 19 juli 2015
en maandag 20 juli 2015 wordt de winnaar bekend gemaakt!

Kan je niet wachten?
De nieuwe en bestaande unikleuren zijn al te koop
 in de Webshop van Schouten Handwerken
 voor  1,99 euro per bol

7 opmerkingen:

  1. nou met zo'n geweldige give away doe ik zeker mee. Heb geen FB dus dan maar zo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb mee gedaan. Altijd leuk een give away met mooie katoentjes om te winnen.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik vind dit de moeite waard!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig kan ik zo ook meedoen, helaas heb ik geen Facebook.
    Dus waag ik graag zo een kansje voor deze leuke give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie katoentjes! Die zou ik graag eens uit willen proberen. Ook ik heb geen Facebook dus ik doe graag mee op deze manier met de give-away.
    Ps Joke, hoe was het "haken in de haven" afgelopen dinsdag?
    Groetjes, Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kleurtjes weer! Supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog net op de valreep na een heerlijke vakantie waag ik ook heel graag een kans met deze supergave give away! Ik heb ook geen facebook helaas...

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me